måndag 22 april 2013

Jahop

Ja då hade man stökat över 1 jobba helg utav 3 hehe 2 kvar då med andra ord :/.
Ja men man jobbar idag och imorgon med sen har jag en ledig dag på onsdag :) jag längtar så himla mycket.
Men jag är ju inte helt ledig på onsdag heller i med att jag har min drill som man är ledare på under onsdagar så de är bara till att gå ditt också:)
Men men jag får hoppas detta ger en bra lön till nästa månad istället så får man ju tänka lite haha xD
Jahop båda mamma och min farmor var här på jobbet och tog sig em fika så Goa dom är :)
Jag hoppas min chef gillar att jag städar kontoret lite då och då hehe jag gillar verkligen inte när saker inte ligger ihop samlat så man hittar de lättare.
Så nu har jag lagt papper och en massa rengörings artiklar i bra ordning så man till och med ser hur jag har planerat de hihi:)

Jag vill verkligen hem och bara ta de lugnt hihi :)
Kramar till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar