måndag 31 december 2018

December 2018

Hejsan alla December månad har gått fort igenom. Har jobbat mesta dels hela månaden..
De Blir lite bild inlägg idag.


Dessa Geler har jag lyckat få ihop under året och jag säger wow vilka produkter.
är riktigt imponerad nu är de mest teknik och öva.
Jag tycker de är lättare att göra på andras fingrar än på mig själv.


Dessa naglarna är mina egna nyårs naglar.
Är nöjd över vad jag lyckades få fram, men behöver öva mer på franskstuk. 


Har som mål att försöka mig på min egna bulletjournal är väldigt inspirerande att sitta och börja måla upp månaderna. 
Både att börja måla upp månaden, planera skriva jobb tider och massa annan info.


I år Var vi på Jul på Liseberg. jag bara älskar att åka ditt och få en riktig julkänsla.
Älskar ni också ljus och tomtar inför julen. pyntar ni tidigt eller sent.
Jag pyntar alltid tidigt.


som sagt man får sån härlig känsla när man ser lite in frostat snöit och pyntigt.


Igår söndagen den 30/12 2018 så var de exakt en vecka kvar tills man sitter på flygplanet ner till Teneriffa. Kommer vara iväg i en vecka det ska bli så himla skönt.
Bara att få släppa jobbet för en hel vecka kommer vara helt underbart.


Denna bild säger många ord.
Dels våra två små djur som är livliga dagarna ända.
Älskling och tequila på stranden i Olofsbo,
en bild som visar hela sommaren men Wheels and Wings, bokning av teneriffa resan, favoritglassen, umgåtts med världens underbaraste vänner.
Vi har renoverat om i sovrummet + köpt ny säng.
Varit på jul på liseberg.
Varit i Kalmar lite mer detta året, så att man har fått umgås med älsklingens farbröders familjer.
Våra vänner ifrån Norrland kom ner på en visit Wow.
Sen vi två som bara har de allmänt mysigt och är oss själva <3

Hoppas man kan börja skriva lite mer 2019. Älskar att få skriva av mig.
Har ju en egen hörna att sitta och skriva på och sambon har andra sidan där han spelar.
Men vi får väl se om man finner mer tid.
Är som sagt massa tid som enbart går till att jobba i Butiken.

2019 Kommer förhoppningsvis bli ett bra år. 

Kram till Alla och jag vill önska er ett riktigt

GOTT NYTT ÅR


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar