måndag 7 september 2020

Wow vad man kan glömma att man har en blogg.

 Oj vad hände här liksom!

Jag vet med mig så väl att jag har min sida att skriva av mig på men vad hände.

sist jag skrev så var de i mars 2019.

Nu är vi i September 2020.

Vad har hänt, life uppdate.

2019 var ett år men mycket mot och med gångar.

började året med teneriffa, sambon jobbade på en bilverkstad.

sambon byte jobb till butik, pga ryggproblem, men blev inte långvarig där. alla som jobbade där blev uppsagda när en ny ledning började.

sen dess har han varit arbetslös, får hoppas han kommer in på utbildningen.

Sommaren så campade vi på öland, vi var i vimmerby på astrid lingrens värld och hennes museum.

sambon har skaffat sig sitt körkort, så nu äger man 2 st volvo v70 fas 2or.

Firade julen i år för första gången i Kalmar med sambons släktingar.

Jag själv har testat mig på laschlift Wow för en permanentning för ögonfransar.

Jag jobbar extremt mycket, dels för att våran gamla tc slutade.

sammanfattning av 2019.

2020 Har ju halva året redan gått.

Började med att som sagt vi köpte en till bil.

Vi renoverade klart sovrummet med nya möbler, byte golvet, tog bort en fast garderob, rummet blev större i hel het.

Stor servic på min bil, tur de inte görs jämt för de kostade.

systerdottern Hilda har tagit studenten Wow så stor hon blivit.

semester bestod av campa på böda sand på öland.

de är verkligen en camping jag kan campa på igen vilken resortkänsla.

Jag blev TC 2a tillsammans med Sandra min nya TC hoppas på att allt blir bra på arbetet nu.

Ombyggnation på arbetsplatsen. (nätthandel på väg in i butik)

Coronapandermin är inte över ännu.

en sammanfattning till där vi är nu.

September 2020


Kramar // Sara


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar