torsdag 18 augusti 2011

Blev sol

Idag så vaknar man nere hos syster.
Sedan har man varit lite barnvakt + varit med en vän.
Så de har blivit mycket utomhus, har ju varit soligt och sedan blivit en del inne med.

Här är jag.
Härliga brorsdottern. Hon är så förkyld nu, Stakarn.
              


En mysigblomma jag har lyckats få ett kort på med mobilen.


Härlig utsikt med rosa moln, äppleträd mm.

Ska försöka hitta en dag då de är fint väder och försöka få en fotodag.
Man får väll se vad de kommer att bli i veckan.
Man börjar ju skolan nu på Tisdag 23. Har ju tur jag börjar sista året nu. Gott det :)
Så 1 helt år kvar med skola (gymnasie) sedan måste man börja jobba.
Så  jag får in pengar till de jag vill plugga till senare (Bartender).

har det gott
Ps. kolla gärna in min och en väns blog också Http://sarelaphoto.blogg.se

Många härliga och värma kramar till er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar