söndag 16 juni 2013

20

Hihi hejhoppgummisnopp haha nae då :)
Idag blir man hela 20 somrar haha :) har än så länge fått mig en dunder frukost bokatbord på bambu mm gott haha sen så i presenter har jag fått en blomma, sodastream, tassemo maskin och kapslar till det , fick en lyckta i från jobbakompisarna och sen har jag fått mig en Berlock till mitt Thomas SABO armband :) fick lite pengar också så de haha så äre plus en jacka lite tidigare i månaden haha. 
Kommer nog att få något litet till nästa helg också när man träffar andra syrran hihi :) 
Men jag är nöjd över allt jag har fått :)
Men man kan ju inte bli mer nöjd om man får lite av varje där hihi :) 

Dock tycker jag min lägenhet ser ut som ett bomb nedslag med kablar hej vilt klipper snart av dom :/ 

Kramar 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar