fredag 31 januari 2014

Hoppas

Hejhej :)
Idag så har man varit vaken sen 6 tiden ca, men jag har försökt få mig själv att fortsätta sova så man somnade väll till kanske 15 till :/ 
Men så äre när älsklingen har åkt o jobba så blir de för tomt haha :).
De är ju inte samma värme i täcket o i rummet hehe :).
Jag går o hoppas på att han kanske kan få ett fast där han är men man får la se. 
Är vintersäsongen nu så får se.

En annan ska börja jobba vid 14 tiden och de är sista kvällen för denna veckan för sen har man ledig helg gott jag ska ta de så lugnt de bara går hahah. 
Imon eller på söndag får se hur pappsen mår så ska de bli gekås, för stor handling utav hushålls artiklar , har tyvärr inget hemma utav sånt nu :)
Så man får la se hur mycket de går på om man kanske kan köpa något annat också haha :).

Nae nu ska väl jag fixa mig lite och bädda sängen bland annat hehe vi hörs kramar 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar