fredag 10 oktober 2014

Ganska tråkigt inlägg

Hej! 
Varning för sjukt tråkigt inlägg idag.

Jag har funderingar efter funderingar, dom sårar mig alla på ett eller annat sätt.
Men att försöka spinna upp de garnnystanet som blivit verkar vara svårt.
Brukar hitta en rak Lina ibland, men de varar alltid för stunden, och så bildas de en ny knut. 
Känns typ som att världen är vänd emot mig, mina pengar säger mer än gärna pang, mitt humör säger också pang vet inte om de beror på att man börjat på helt nya P-piller.,
Jag vill kunna förstå den innebörden med pengar men de verkar som allt blir fel i slut ändan ändå, lär väll ta längre tid en jag trodde för att kunna få de jag vill ha.
Mitt körkort syftar jag på. 
Iallafall när sambon känner att han har råd att ut och festa när pengarna säger tvär nej egentligen.
Jag får väll fundera mer igen, och brista lite till..
Många kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar