lördag 22 september 2018

En liten sammanfattning

Hejsan alla

Nu har de gått någon vecka igen.
Jag har jobbat en himla massa så när man väl har kommit hem så har man ätit och sedan gått o lagt sig. Men här om dagen gick jag igenom lite bilder i kameran så härligt o se, dels för att minnas och även inspireras och få en varm känsla.  

Denna bilden påminner en del av våran sommar
Dels Wheels and Wings, Road trips, Camping, Favoritstället i mitt liv, bokat resa.


Detta är en dröm jag skulle vilja få i uppfyllelse i jul.


Årets nya nagel lack, lite höst inspirerande.


Min frukost inför höst och vinter består till de mesta utav gröt, som är bra och nyttigt.
Nutella mackor som man kan hoppa över egentligen haha. sedan en varm kopp med te antingen lakritste eller rabarber,grädde te :)

Ses någon dag fram över.
skriver av mig lite då o då lika så att man kan få ihop några fler bilder om de inte blir för ofta.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar