söndag 2 oktober 2011

Igår hade man först uppvisning:) de gick bra att dansa igår..
Efter dansen så väntade mamma, pappa o brorsdottern utanför.
När brorsdottern såg mig så skrek hon av glädje sedan tog hon min drillstav o sprang runt med..
Där till så lyckades en i orkesten få den på benet o han blev så chokad, men skrattade gott ändå..
Efter de så väntade man tills klockan blev 16 då åkte man till bror för där blev de kräftor o massa annan go mat + efterrätt..
Kom hem vid 12 på natten, Hade en rolig natt med mycket prat. så man somnade runt halv 5, 5 inatt..
Idag så vaknade man upp med ett gott skratt att man var vaken så länge, är lite roligt ändå att jag sov så länge med.. gick upp vid 12:30 hihi.. Så de man har hunnit med är frukost, middag o prata med syster en sväng hihi..



Kort taget igår.

Brorsdottern har lite roligt när hon springer iväg med mig. de är min hand hon håller i. :)


Kräftorna vi åt igår mumms :)


Riktigt bra väder har man haft nu i några dagar, men de vädret kommer alltid fram mot 12 -13 tiden ehehe.. men härligt är de ändå..

Är min röst så lugnande så man kan somna till den??
Eller är de så att man vill verkligen höra rösten så mycket så man tappar bort att man är trött?
Jag vet iallafall att du lätt så mysig när du somnade....

<3<3<3

värma goa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar