måndag 3 oktober 2011

Snabbt o segt ? :)

Idag så har man haft skolan då.. :)..
Idag så fick man testa ut studentmössor, de var riktigt skoj hihi..
Sedan blev de lite andra roliga saker beställt också som en hoodtröja med studentåret på,
Mjukisbyxor, viselpipa, champagneglas och en härlig guldpenna :D.
SÅ de blev DYRT men vaddå jag ville ha de :D..
Så skoldagen har gått snabbt de kan man säga, men gud så seg man själv har varit....

Nu under kvällen hade man hand om audition upp till stora gruppen i GDDC, så man fick stå där o visa lite samtidigt som man räknade takten o man skulle dansa oj min hals säger jag hahaha x).
Denna kväll blir fortsatt lugn nu hihi..


Oj haha jag bjuder på denna bild..


Vill ha tillbaka sommarkvällarna.


Hihi hade lite tråkigt o tog kort på en fotboll haha :P..

Alltså kan man vakna med en person i ögonen o få ett sånt gott skratt så man vill verkligen inte sluta för man vet att du gör mig så glad...

<3<3<3

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar