söndag 20 november 2011

Bio och lugn helg

Igår
så hade man en extremt lugn dag låg o pratade med älsklingen hela dagen fram tills kl slog 19:30 ca.
Då åkte jag o syster till min bror för att hämta Sari för kl 23 så var de bio i Jönköping.
Hihi de var en hel del folk ute igår där hihi.
Vi såg break of dawn igår och ja den var riktigt bra. Riktigt många plus poäng får den hihi.
Var hemma runt kvart över 2 inatt.

Idag
Sov till halv 12 idag.
Sedan har man pratat med min saknade älskling. Vill att du kommer nuuuuuu.
Jag har också hunnit med att göra klart 2 läxor :).
Så de är bra gjort för mig hihi.
Sedan har man hållt på med att skriva om listorna på drillen o de tog sin timma att skriva de.
Sedan så ska man ta o skriva ut lite andra saker till Drillen med.

Jag vill att Min älskling ska komma jag saknar dig jättemycket.
Älskar dig min bubbs. De går inte att beskriva med alla orden i världen hur mkt jag älskar dig för de är verkligen sjukt mkt jag älskar dig.
Min älskling
<3<3<3


Vill ha sommar, sol o värme
<3<3<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar