torsdag 17 november 2011

saknad

Torsdag idag.
Usch har gjort NP, efter de så gick man upp till musikskolan o lämnade lite saker där.
Gick hem o här så var mammas jobbakompis hund (Stina).
Pratar med Älsklingen nu också <3.
Vill bara att han ska komma till mig nu.
Han var här under hela höst lovet, sedan åkte man själv ner under en helg till honom.
De var riktig mysigt att se hur de ser ut där han bor :).
Vill som sagt vara med dig min underbaraste älskling.
Saknar dig så sjukt stort mitt hjärta.


En dag då man var ute o gick lite


Saknar min älskling som gärna får komma hit. Men jag vet att du snart kommer till mig.
Älskar dig mest älsklingen min <3
Du betyder så mycket för mig så du själv inte vet hur mycket de är.
Man säger att man kan beskriva mycket med sina egna ord men så mycket som jag gillar dig de går inte att beskriva med de minsta, mellan o största orden.
För jag Älskar dig min Underbara sötaste Älskling <3

Många Kramar från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar