torsdag 2 maj 2013

Fint väder

Hejhop :)
Idag har de varit redigt fint väder ute även om de har varit blåsigt.
Ja då ska man jobba helg 3av 3 i helgen gött de så jag kommer in i min vanliga rutin igen :)
Vad man har sätt också så blir de ju soligt och fint på min arbeta helg :/ men men som sagt jag brukar ju lyckas få sån otur så jag inte kan få njuta av solen själv :(.
Jag längtar verkligen till min semester för jag o killen ska åka och tälta på solsäkra Ön i år :)
Så jag hoppas på bra väder och härliga dagar med mycket upplevelse:)
Men man har ju märkt att man drömmer sig gärna bort och önskar att man hade semester redan nu haha :)

Nu sitter jag och dricker min egna cola under tiden man sitter och väntar på att man ska kunna få stänga så jag funderar på att moppa allt här bak så jag bara behöver diska sen hehe
Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar