onsdag 8 maj 2013

Jaop

Idag så vaknade man upp samtidigt som älsklingen skulle iväg :)
Och de var verkligen hur tråkigt väder som helst ute så jag gick in och myste ner mig hos katten som låg i sängen :)
Slumrade till ca 2 timmar och gick upp sen vid 11 för att man skulle hämta posten och sedan gå till en vän.
Vi var ute och gick med hennes hundar , sedan blev de rusta och då handlade man själv klart sånt som behövs till lyan...
Sen gick vi hem till mej en sväng, för jag skulle redigera och bränna över musik idag till våra drilltjejer.
Så nu inväntat jag bara att klockan kan närma sig kvart i fem så man kan låsa upp i gymnastiksalen och börja träna de små liven :)
Sen när jag kommer hem hoppas jag att mitt allt till älskling har kommit hem så jag får gosa mig in i honom. Har haft en sån dag som jag har saknat honom så himla mycket ❤ 
Nae får ta och sluta nu och skriva så jag hinner bort till salen kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar