fredag 19 september 2014

Hallå där igen

Hej hej igen :) 
Har lyckats una några Saker till mig under denna månaden helt sjukt att jag lyckats med de :) 
Här är två läppbalsam i från Eos och Gud vad jag älskar dom :) så underbart härligt hihi :) 

Tre nya naglack plus olja för nagelbanden.
Kan verkligen rekommendera den oljan :) 
Sen naglacken är grön neon orange och guldglitter :)

Dessa två hårbostar love them :) 
Bästa borstarna jag köpt i mitt liv iallafall :) iallafall för mitt långa tjocka hår :)
Liten nessesär till värktabletter plåster och dyligt att ha i väskan så de inte åker ur hela tiden :)
Öronhängen i från rusta dock men jag tycker om dom mycket :) 
Och här är sista men denna har jag haft i en månad. Började testa denna dagkrämen början av månaden och säger bara de att wow den ska jag använda mer i från bodyshop :) 

Hoppas ni gillar att läsa detta med många kramar 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar