lördag 27 september 2014

Lördagsnatt eller söndag jaja

Hopp då var den lördagen gången med jobb, tvätt , städ , disk,kattlåda och sopor gjort... Alltså ingen mat jaja så får de väll va när kocken valde att inte vara hemma... Han har ju inte kommit ännu o kl är 03:08 :-/ 
Känns som man kan svimma när som men hoppas inte på de bara.
Har även gjort mina änglavingar till halloween så ska spray måla dom i svart sen är de helt klara :-) 
Idag när jag kom till jobbet så mötes jag av ett bord med alkohols cider mitt i uteserveringen :-O 
Min första roliga tanke var oj nu har konditoriet börja dricka inför helgen med haha xD ja jag vet min morgon humor är kass haha:-) 
Här är en bild på de :-)
En liten nattbild också får de bli hehe
Vänta nu bara in så min älskling ska komma hem så jag kan lugna ner mig lite :-) kramar i massor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar