lördag 17 januari 2015

jobb helg

Hallå där !
Nu har man gått på Jobb helgen dock så blir de jobb fram till o med onsdag då man får en ledig dag, om influensan har dansat över hos kollegorna.
Detta var dagens tårta så söt, blir ju påmind över sin egna barndom då bamse gick på tv hela tiden.
Jobb dagen har varit kämpig de sista timmarna då hade man sån smärta i både rygg o fötter men så blir de. Måste verkligen be om sponsring om ett par nya skor i från chefen, dom jag har nu är de hål i hällen på så när man går slår de mer i ryggen o inget mjukt stuts.

OjOj Oj vilka  planer man har säger inte för mycket ni kommer nog att förstå den dagen haha 

Min nya kofta som jag har fått hem nu, jag har alltid sagt leopard mönstrat kommer jag aldrig att bära haha oj de blev visst en leopard mönstrad kofta. 

Ungefär så här känns de i hela min kropp just nu usch fy...
Vill ha massage o allt för att få känna frid i kroppen igen.
nu ska de nog bli spela lite the sims 3 som jag inte gjort på 1 år nu hehe dax o kolla in spelet igen.
Många kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar