söndag 11 januari 2015

Mycket i huvudet

Hej ! 
Nu har man verkligen så himla mycket o tänka på. 
Blev inte godkänd på värken uppkörning eller uppskrivning , så de ska göras i slutet av månaden.
Har haft en veckas semester.
Känns dock som jag blivit tröttare.
Men men jag får hoppa in i vardagen igen så man inte sover bort dagarna.
Idag på min sista dag blev de mat hos mor o far, hem och tog en lång dusch, fixat bryn, färgat fransarna och även ansiktsmask plus fotbad på det :).

Vill kunna göra något åt mitt stora sötsug, o vill börja träna lite så jag bygger upp mig igen, känner mig som en säck med potatis eller en väldigt bra jäst deg..
Men gymkortet får vänta tills körkort är fixat o betalt. 
Fast hade nog varit roligare att zumba eller dansa i o med att de var mitt tränings sätt innan.

Men jag försöker så gått de går med att iallafall minska godis chips o kakor på veckodagarna.
Får väll se om man lyckas 1 vecka klar ändå, men nu kommer största utmaningen jobba utan o ta den där lätta kakan för att man känner små hunger.
Tänk så lätt allt hade varit om man ej jobbade inom cafe.

Nu får de bli lite kort 
Mina två gulliga katter 
Fick större akvarium o så här blev resultatet 
Ett nyårs kort
Många kramar 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar