söndag 11 januari 2015

Snart usch

Ja fy snart är de uppskrivningen för körkortet som gäller Hua.
Hoppas verkligen att jag får den biten godkänd för de är en ganska svår bit för mig iallafall att läsa in så pass mycket på samma gång.
Gör provet hemma 1-2 ggr om dagen. 
Man blir ju godkänd där så jag får väl hoppas på det allra bästa.
Idag är de exakt 1vecka kvar till uppkörning.
Så när jag skrivit då blir de ut o köra de 4 sista dagarna jätte mycket. För nu ska allt sitta tycker jag...

Hämskt att de blivit så struligt på jobbet med extra personal nu dels har en blivit sjukskriven, en är dålig men försöker jobba, och sedan får man tänka att nu är de den månaden med många sjukdoms fall.
Hoppas verkligen att någon extra personal finnes någon stans.

Tänka sig att de redan är 2 advents vecka. När man tittar ut är de ingen jul feeling :/ men i helgen blir det att sätta upp tomtar, julgran och allmänt mys efter att man kört bil förstås haha..
Senaste provet jag gjorde ser bra ut ändå :)
Jul belysningen i sovrummet 
Hehe än så länge morgon för mig,
Men ska fixa mig nu är 2 timmar kvar innan jobb nu ju hehe många kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar