fredag 16 september 2011

äntligen helg...

Praktik mellan 6-12:20. så fick vänta i 35 minuter innan min buss kom.
Kom hem somnade o sov i ca 2,5 timma.
Men de var gott :D.
Åkte ner till syster, åt mat och bara hade de lugnt.
Åkte hem senare och då tog man sig en go dusch :).
Idag har de varit riktigt fint väder här hemma, soligt o skönt så man har kunnat gå ut i tröja. O dum som jag var gick ut i de, undertiden som solen var frame. på kvällen blir de ju kallt...
Så där hade jag en anledning till duschen också :P.


Funderaren jag :).


Solen är verkligen stor där...

Saknad ja de har man...
Men de roliga är att jag har en saknad till den härligaste/lugna rösten som jag har hört.
Den rösten gör mig väldigt lugn, glad och de gör verkligen så jag inte kan sluta tänka.
Sedan att du är verkligen en som jag kan tänka mig att träffa..
<3<3<3

Kramar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar