torsdag 15 september 2011

snart helg

Torsdag hmm ja en ganska lugn dag ändå..
De brukar vara denna dagen man jobbar som längst, men inte idag hehe.
Idag jobbade man mellan 6-12 igen :).
Efter jobbet åkte man till elgiganten för att se om de hade orginalheadset men NEJ...
Så jag får beställa hem.
Kollade på film när jag kom hem, de blev (I am numer four) en riktigt bra film de..
Så den får ett stort plus :).
Somnade till efter filmen, så jag sov mellan halv 4 till 5 något :D.
Annars har man inte gjort mera idag.
De har varit regnit, soligt och blåsigt idag. Det som saknars nu är ju snön för då har alla års tider varit här haha :P


Detta kortet tog jag nu under kvällen nere i systers hus. (sorry för att de blev suddig).
Men jag tyckte att himlen såg så fin ut.



Min glädje är någons röst.
Mina tankar är en viss person.
När jag slår ihop allt så blir jag ännu mer glad och får den bästa känslan i hela kroppen. <3

Kramar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar