onsdag 21 september 2011

Varför hittar jag inte min energi?

Började jobba vid 6 så här klev man upp vid 04:45..
Så man jobbade till 12:15 idag.
var hemma från jobbet ca 13:30.
O jag har verkligen ingen energi idag, har varit så sjukt segt...
Åkte iväg o tränade mina små i dans, drill o flagga :).
Hittade lite energi för de 2 timmarna man höll på.
Ååå nu är man helt slut igen..

hoppas ni andra har haft de bra.

Idag så fick man visa de små hur högt man kastade sin stav haha :P
Och jag säger bara så här, Aj om den träffar fel ( träningsvärk i hela underarmen idag)


Jag vill till min glädje, min värme o till en härlig massage :D haha
Du gör mig verkligen sjukt glad av att jag bara ser ett ord, men när jag hör dig oj så glad jag blir.
Du ger en sorts värme genom att prata med mig, Tack för de kan jag bara säga:).

<3<3<3<3

Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar