måndag 26 september 2011

Helg + Måndag

Under den långa helgen som ändå blev kort...
Så har man varit barnvakt hela dagarna.
Så man har fått byta alla sortes blöjor, få i mat i barnet o ja man har fått sköta de mesta..
Men de är ändå världens underbaraste lilla 1 åring.

Idag så har man haft dans imorrse, hade sån energi då.
Fast efter de så tappade jag allt till de andra lektionerna.
Man hade också muntlig redovisning i varmkök.
+ Prov i religion o de gick inte alls bra..
Nu under kvällen har man haft träning + planering inför audition.
Så de blir en härlig uttagning nästa måndag, som man ska hålla i.
Göttgött, hoppas de kommer en del som gärna vill vara med i GDDC..

Hoppas ni andra har de bra :)
lägg gärna en kommentar på mina inlägg om ni har lust :)..


Varför ska de kännas som om jag saknar något när du inte har skickat något eller att man inte har pratat med dig...
Hoppas vi hörs av snart. Men som sagt du har ju din tröttavecka sa vi va:P..
<3<3<3


Är lite väl knepig i mina känslor, ska man gråta, ska man vara arg, ska man vara orolig, jag vet verkligen inte... Jag är sjukt stressad, där till så kanske att om man får en tår så kan de släppa.
Tyvärr så har man den jobbig känsla i hela kroppen och har haft de hela helgen...

Många underbara kramar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar