söndag 4 september 2011

Söndag redan :(

Nej vill inte ha Söndag nu...
Jag vill vara hemma o få sova o bara vara...
Jajaja..
Igår så hade man uppvisning, var på 2 marknader hehe, var iväg på burger hill o åt på Max.
Senare uder kvällen var man på inflyttningsfest hos söta Emma-Lina.
Kom hem i lagom tid, satt vid datorn en kortis, somnade i soffan hos syrran o nu har man vaknat upp med ryggvärk :(.
Idag blir det en lugn dag. Ska åka hem sen när min syster vill vakna :).
Imorgon är de skola.
De ända jag längtar till imorgon i skolan är
Dans och Varmkök det andra kan jag hoppa över.
Mår skit i huvudet, hostar o mår illa.. vart ska detta sluta. Magsjuka? eller förkyldning?


Jag saknar en person, som jag inte vet om den saknar mig.
Men jag saknar den personen som den utsäger sig att vara.
Vill träffa dig.

Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar