lördag 24 september 2011

vad gjorde jag igår..

Igår så hade man en härligt studiedag :)..
Så jag passade på att sova till 12 tiden hehe :)..
Efter de så blev man hundvakt åt mammas kompis hund.
Så jag passade vovven en stund, sen så åkte man upp till bror för att man skulle sova där till idag.
För idag är man barnvakt, eller var barnvakt i morse hehe. nu är de mer mamma som passar henne..

Jag skriver mer ikväll om vad som har hänt idag :)

husvagnar där man var i stugan i år :)

Riktigt fin brygga :).
Skulle aldrig vara fel att vandra där med den man gillar.


hehe så roligt att bladen är vit aktiga också haha :P.

Tänker de kan man verkligen säga att jag gör.
Men jag tänker inte på de jag borde, men jag tänker på de som är mer roligt o trevligt
<3<3<3

Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar