tisdag 20 september 2011

sjukt segt

Idag så hade man först Dans i 2 timmar haha jag kan ju säga att jag lever nu iallafall.
En sjukt jobbig träningsvärk kom smyggandes på mig, och gud så ont jag har alltså.
Annars så har dagen varit sjukt seg,o tråkig (förutom dansen).
När man kom hem så har man inte gjort så mycket, mer än
Att jag tog mig ett Riktigt varmt bad o ja de var för varmt haha
Så kvällen är lugn idag med:P


Ett kort som togs nere i systers hus.


Haha lilla jag som smyg tar kort när 2 av klasskompisarna går upp för trappan i skolan.


Ja vi har tråkigt om dagarna...

Alltså du finns verkligen i mina tankar, o de känns som att du har hamnat i mina känslor med.
Men tyvärr får jag inte reda på om mina känslor säger rätt, Förens vi ses.
Du är som sagt min glädjespridare, o de tackar jag så mycket för.
<3<3<3

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar