lördag 24 september 2011

barnvakt :)

Idag då som sagt.
Så gick jag upp vid 05:15 för att vara vaken när bror o hans sambo åkte iväg imorse.
Direkt när dom hade åkt iväg vid halv6 något så vaknade deras dotter, men jag lyckades få henne att somna om igen.
Så hon sov till 08:15, sen dess så har de varit fullfart med allt här hemma :P.
Varit o handlat mat, varit på rusta o köpt 2 svarta tavelhyllor och 2 ljuslycktor.
Varit nere hos syster en sväng, sedan nu under kvällen så har man varit hos mammas kompis.
när man kom hem här hemma så har man haft världens gossigaste unge hihi.
Hon gosssssade en hel del med mig :)..
Fast även om hon är så go o glad så hatar jag verkligen hennes blöjbytten o som sagt jag har fått fixa de hela dagen idag...
Nu under kvällen har man försökt plugga lite på religion, men jag tror jag inte hittar någon ro i kroppen för att kunna sätta mig ner o plugga.
Så jag får försöka imorgon...


Får bli denna bilden för min blogg vill inte sammarbeta med lilla mig i bildväg..
men snart blir de nog sängen..

Sov så gott alla sen,
För de ska jag göra, de finns ju som sagt bara en i mina tankar.
Där till så sover man gott hihi :P.

<3<3<3
Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar